Lördag

svårt att sova när man hostar tamejfan heela tiden!! fast jag gick å la mej rätt tidigt i går kväll så sömn har man ju fått. i går va en LÅNG dag! träffade mamma, spelade massa gitarr och kollade på gamla vhs band från när jag va liten! =)
Följde med mamma till högdalen på biblan och på väg tid ser jag min drömbutik!!! den va full med ed hardy och en massa annat som bara är JAG!! så nu måste jag bara dit idag oh handla iaf ett linne :P sen får man väl snällt vänta på lön tills man kan gå dit igen.

Idag är det stockholm crusing och jag hoppas att jag mår bättre i eftermiddag..
ska träffa Frida och Mats vid tre och sen åker vi väl runt fyra tiden.


Postat av: Mysan

Hej gumman.

Telefonen är grym, de e klart att jag ska lära dig allt jag kan :p

Hoppas att ni får en toppen kväll.

Puss

2010-08-21 @ 13:46:07

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se