Jag ska ALDRIG mer pilla på min design! :P

stackars Nattis! hann bara sätta mej vid datorn och pilla 3 sekunder så går något TOKFEL och allt jobb som Nattis lagt ner på designen va bara borta! urgullig som hon är så har hon nu suttit och fixat den igen! TACK!! misstänkte något virus eller ngt eftersom datorn betett sig väldigt skumt sista tiden och när jag gjorde en snabb genomsökning så hittade den ett spionprgram! så nu har jag satt den på grundlig genomsökning som verkar ta flera timmar! men det är det värt.. fan obehagligt när någon jävel spionerar på en lixom! :P 

usch, jag har sån jäkla beslutsångest inför jobbet i morgon! vill ju gå och jobba men det är dumt å gå och bli sämre i ryggen! jag ställer klockan i morgon och hoppas att jag blivit bättre.

Nu behöver jag ett bad! med en massa skumm =)


Postat av: Paulina

Tack så mycket! :) Din är också jättefin :)



Allt bra med dig? Länge sen vi pratade nu ju :)



Kraam


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se