dra täcket över huvet å få lite sömn...

har haft en lugn och skön kväll! middag och mys i Ösmo och sen en vända in till söder för att hämta upp Peter och Linda som hade haft en härlig tu man hand kväll tillsammans =)
kom precis hem och har bäddat ner mej i sängen.. känner mej faktiskt rätt deppig över att jag inte ska va med i tävlingen i morrn men om jag ska orka kvällen så är det lika bra att hoppa. jag har koll på vart sektionerna ligger så jag kan knalla dit och kolla hur de går för dom andra iaf. å ta en kopp kaffe :D

Middag, öl, Winnerbäck och mys med Linda i morgon kväll! =)


Postat av: Paulina

Ja de känns jätteskönt de här med tanden. Nu är de avklarat lixom :)



Låter som at du kommer få en riktigt nice lördag ;) För min del blir de nog bara lugnt tror jag. Ska väl fixa lite hemma. Kanske måla lite å så. Sen hoppas jag självklart på superfint väder å man kan få njuta av sommaren lite till och kanske bygga på brännan lite mer ;) Hehe.


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se