ångra mej

stannar hemma iaf.. är jätte stel idag! jobbar i morgon och på fredag iaf.


Kaffe


Postat av: Jessi Fox

åfyfan är du dålig?! krya pårej!!!!!!



aa men jag menar det. skulle inte banga på den där sista veckan i maj och 3 första av juni. sen dog ju sommaren lite smått. tur man hann bada en gång i alla fall.. synd att det inte var under semestern!

Postat av: Jessi Fox

ryggskott? shit du är väl fan inte gammal?! jag trodde det bara var gamla tanter som fick sånt!



antar att du hade tidig semester? din lyllos! verkar inte som de blir nån grillning den här sommaren heller :(

2010-08-04 @ 09:52:21
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Paulina

Okej. Jag träffade min kille när jag bodde i Kalmar en sväng och han bodde på Öland. Men han kommer från Linköping sen innan och har sin mamma osv här. Och de bara blev så att vi hamnade här. Hehe. Med tanke på att vi har hus här nu också :) Så himla nice :)



Vad gör du nu för tiden då?

2010-08-04 @ 10:09:18
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

jeez! lika bra att börja träna nura... jag vill inte ha ryggskott! hehehe



foten har ju mått bättre. men jag är glad att det inte är som det var i söndags och måndags iaf. kunde inte ens gå ut med roxy. galet!

2010-08-04 @ 10:11:07
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se