...

jaha.. då har vi precis förlorat 3:e semin på bortaplan mot Linköping =( dom hade ett jävla ös idag och vi nådde inte riktigt fram så nu släpps väl biljetterna till semi 5 också..
Idag har jag och Vickan fikat och shoppat lite.. hon handlade en massa tröjor och jag försökte att inte hitta något att handla.. :P riktigt svårt måste jag säga! gled in på din sko och jag hittade dom vackraste och mest underbara skor jag någonsin sett!! Ett par svarta pumps med nitar på!! dom va så där sjukt höga men fick benen att se riktigt frächa ut ;)

Pumps


men jag stod emot och kom hem med en kort tunn svart jacka i stället.. ;)
Paul hämtade upp mej och vi åkte till Ösmo och åt biff stroganoff.. deklarerade och hämtade saaben som vi ska låna några dagar.. på vägen dit så började jumpyn att krångla.. lysena blinkade och batteri lampan lös och lät riktigt skumt! det är FAN allltid nåfot med våra bilar.. man blir så trött!
Redan Tisdag i morgon å då har jag tvättstugan igen, ska tvätta sofföverdragen och vinterjackan. sen är det bara att baka bullar till onsdag och lördag.

Badkaret väntar...

          



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se