sovtajm kanske..

känns som en bra ide.. vi har precis kollat på New Moon som sussie köpte till mej när dom va å handla häromdan! å den är ju så sjukt bra så det inte finns något like! paul håller nog inte med eftersom han sov sej igenom hela filmen :P skulle vilja lägga mej i badet men risken att somna är överhängande och jag har LOVAT Linda dyrt och heligt att jag aldrig ska lägga mej i badet när det finns risk för att somna så jag ska hålla mitt ord! ;)

Lördag= sovmorgon, långfrukost, förhoppningsvis sol å såklart Ola 30! =) GRATTIS!!



Bjuder på en fyllebild på Ola från i Lördags! Piggare än såhär får vi hoppas att han är i morgon kväll! :P



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se