Söndag

det va trevligt igår =) först fick jag en massa fina presenter och sen god grillmat hemma hos Ola och Sussie.. blev rätt rund under fötterna å gick hem ganska tidigt eftersom vi ska åka till derby butiken och triala idag.. men paul kom hem kl 6 efter ett besök på sjukhuset med Ola i natt.. hoppas att han mår bra!! 

blir lite senare körning i dag tror jag.. man får väl äta lite frukost snart å sen kan man köpa lite korv och grilla ute på gladö.. näe nu ska jag väcka alla tröttmössor!


Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Hej! Cool header du har.

Postat av: Tess

Hej! Tack så mkt! =) min kära kompis som fixar!

2010-04-11 @ 14:15:33

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se