Silver till Djurgården!!

va sjukt bra drag på hovet i går trots förlusten!! =) kändes ganska väntat så det va inga hard felings från mej iaf.. vi drog till hotellet efter matchen och åt lite middag och drack några öl sen tog vi en taxi till lärkan där vi åt öl korv och natchotallrik, shots och ännu mer öl sen drog jag hem och My stannade men jari och karim.. jag satte tydligen på en film när jag kom hem och slocknade på soffan. I dag har jag mått som en jag vet inte vad.. bakis och ångest men ändå hunnit med ganska mkt.. Va i farsta och köpte skor till Paul, ingarö och fika vid husvagnen, maxi och nu ska vi till Ola och Sussie på grillkäk och film. Tog väldans massa bilder i går men såhär när man tittar på dom i efterhand så är det väldigt mkt fylle, fylle bilder så jag väljer att inte lägga ut några.. :P 

Snart måndag...

 ♥



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se