Så va måndan snart över...

underbart väder idag!! va ute både på för och eftermidagen men är helt slut.. många sjuka så jag jobbade ihäl mej idag kändes det som.. fast det kändes nog bara så eftersom jag var så trött! jag städade medans paul lagade mat och snart ska vi gå till Ippis och Vicky för att kolla på nya wallander.. bestämde att vi ska köra trial på onsdag i stället för i morgon så då åker jag direkt från jobbet ut till gladö så grillar vi korv till middag, måste kolla så att det ska bli bra väder bara.




ha en sköön kväll!


Postat av: Anonym

hoppas att filmen var bra å att du haft en skön kväll..vi ses imorrn!puss puss

2010-04-26 @ 21:06:10
Postat av: Tess

Den va inte så bra så se inte den! hoppas att du hade en skön kväll! =) PUSS

2010-04-27 @ 17:47:04

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se