Morsning korsning..

idag har det varit en ganska lång å halvtrist dag! började i morse med att jag köpte biljetter till sjette finalen (hoppas nu att den blir spelad) fast jag inte var medlem i dif hockey som man va tvungen att vara så det fick jag bli nu..  va inne på förmiddagen med barnen på jobbet, vi klistrade å käka päron.. :P sen lagom vid lunchtid så såg jag i almenackan att jag hade bokat in utvecklingssamtal efter arbetstid å det kändes ju lite surt.. men det gick bra ändå.. tanka och handla på vägen hem och nu har jag käkat korvstroganoff och druckit kaffe. i morgon blir det förmodligen en kvällspromenad med Vicky. Torsdag match hemma hos Fria och Mats. Fredag käk och bio med Vickan och Jonas. Lördag käk, match och öl med brudarna. söndag vila :S. Måndag hockey i globen och Tisdag fotboll på stadion! PUST! men kul!
Idag ska jag nog bara ta ett bad och inte göra så mkt mer.. =)

Föresten såg jag att det här va mitt 700 inlägg! här gäller d att ligga i ;)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se