middags tajm..

har mått sådäär idag! :P drack väldigt mycke i går men eftersom jag höll på i 12 timmar så höll jag mej förvånansvärt fräch hela kvällen =) mycket trevligt att inte vara full å ramla omkull ;) idag åkte vi in till Ammie, paul skruvade upp krokar i badrummet, i taket i köket och en rullgardin i vardagsrummet.. jag assisterade lite men mest åt jag kakor och drack kaffe! jag fick en JÄTTE läckert paraply med backyard babies på i födelsedagspresent och lite annat smått och gott! Tack söta underbara Ammie! sen hyrde vi film och handlade lite mat på tempo.. nu ska jag sätta i gång med middan som blir rostbiff och potatisklyftor.. MUMS!

I morgon är det tredje finalen i globen! My kommer hit vid 4 tiden så käkar vi och drar sen.. Nu jävlar ska vi vinna!!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se