Match dax!

nu har jag varit dålig på att blogga ser jag.. har haft för mkt att göra! i går var jag och My på stadion och kollade på dif-Åtvidaberg.. kallt som fan var det så vi gick till öltältet 5 minuter innan första perioden va slut och då gjorde åtvidaberg självmål.. (dom ledde med 1-0 innan) sen drog vi ett par öl och sen gick vi å kissa innan och då gjorde dom ett självmål till! HAHAHA pinsamt! så vi vann med 2-1 och vi missa båda målen.. så kan d gå. tog tåget och va hemma strax innan elva.

helt okej dag på jobbet.. va i skogen med barnen men d blev riktigt kyligt av all SNÖ som kräkvräkte ner. Nu är My, Liam och Nattis här och vi har precis käkat grillad kyckling som va as gött. om 30 min börjar 4:e finalen nere i jönköping! Nu måste vi fan ta HV tattarna!! DET SKA BLI EN LÖRDAGS MATCH!!!


Postat av: Anonym

Fyfaaaan villen sköön seger!!!Bästa Djurgår'n!!!!=)puss puss

2010-04-21 @ 23:32:12
Postat av: Nattis

Å de blev en lördags match för er, wihooo :D

Tack för idag gumman, va jätte mysigt <3

Postat av: Tess

Grym seger var det!! :D Är såå lycklig!! puss



2010-04-22 @ 06:50:01
Postat av: Tess

ja det blev det! :D Tack själv gumman! :) vi får synas snart igen! Puss

2010-04-22 @ 06:50:32

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se