hejsansvejsan

ja ni.. det känns som det ända jag gjort dom senaste dagarna är att blogga om Djurgården med det är RIKTIGT svårfrånkomligt när vi är SÅ JÄVLA NÄRA ATT VINNA SM GULD!! snart börjar matchen i jönis igen och jag har på mig mina turigaste och sköönaste kläder :P så nu är det bara att vinna gubbar så man får skrika in guldet på lördag!! :D

Efter jobbet idag åkte jag och My till oden och köpte oxfile pizzor.. va så sjukt gött! men man blir lite illamående när man äter snabbare än vad magen vill.. tog ett bad efter och nu sitter jag i soffan och är allmänt mätt å LADDAD! My försöker få Liam att sova nu, jag sjöng den där bomidiardi eller va den nu heter för honom och den gilla han.. log som bara han kan <3

NU KÖÖÖÖR VI!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se