gäsp

jaha.. fick upp paul i morse och påminde honom att vi skulle åka in till derby butiken så jag fick handla lite! :P kände mej inte så snäll eftersom han bara fått sova 4 timmar men han ville åka med iaf.. Köpte matchtröjan och en tjocktröja och så hämtade jag ut mina och Mys kompensations biljetter. hem och lasta hojarna och ut till Gladö.. vi körde väl två timmar idag bara men det kändes ganska lagom.. jag LÄR ju ha träningsverk i morgon. :P väl hemma så kom Ola och Malin över medans vi packade upp, duchade och börja brassa hamburgare.. efter maten kom Linda, Peter och Sussie förbi och vi drack kaffe å snacka skit.. jag fick en (tycker vi nog alla) ganska passande present från peter och linda.. Handboken för bakfulla! hahaha ;) den ska jag lusläsa kan jag ju tala om!

Läggdax nu.. i morgon bär det av till stadion! Dif möter Trelleborg.. Å jag fyller 22 ;)
 



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se