Friday

då var man nybadad och glor på solsidan =) har lugnat ner mej lite nu över biljetterna! fick lite annat att tänka på en stund, Hoppet är det sista som överger mej! tror att jag har ringt och messat alla jag känner och några ska kolla runt lite det är ju alltid nått.. nog om dif nu Gittan ;) imorgon har jag kalas :P tar städning och shopping i morgon.. tror d hinns med! hoppas på sjukt vackert väder på söndag så trialåket blir så lite smärtsamt som möjligt! snart drar säsongen igång! 


toodeloo..


Postat av: Gittan

Du är gullig du som tänker på mej mitt i allt ditt DIF:ande!

Puss o kram

2010-04-10 @ 07:39:09
Postat av: Tess

eller hur ;) syns snart!

Puss och kram

2010-04-10 @ 11:03:53

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se