fredag..

nu är jag riktigt mätt.. d va meningen att vi skulle åka och serva bilen direkt efter jobbet men ola skulle fixa sin bil med så jag "slapp" och följa med å det jäkligt skönt eftersom jag är helt färdig! jag tog maxi efter jobbet och handlade hårfärg och snus sen hämtade jag ut paket på ica och köpte middag som jag nu tryckt i mej. karre potatis i ugn coleslaw och vitlöksbaguett.. finns fan inge godare än kaffe på de! =) 
ikväll blir det bara slapp på hög nivå! i morgon bär det av till hovet för att se 6:e final matchen.. My kommer vid elva tiden och frida kl ett och då drar vi.. killarna ska köra årets första trialtävling.. lite trist att missa men jag får se till att köra resten sen.



 ♥ dej!!


Postat av: Anonym

KÄRLEK =)

2010-04-23 @ 22:00:57

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se