Fredag!

jaha för att sammanfatta den här veckan så har den varit sjukt jobbig och tung.. har sovit som en stock så fort jag lagt huvudet på kudden och det e ju kanske inte så konstigt med tanke på hur mkt surr det är på dagarna. jag har lyckats få en fästing vid knät också! paul skulle ta bort den men huvudet ville inte följa med så den äckliga jäveln sitter väl kvar och suger mitt stackars blod :P åå så har vi kört trial.. ( säkert därifrån fästingen kommer)

helgen är lite luddig.. i kväll ska vi till peter och linda.. i morgon pratade paul ngt om grillning, tvättstugan, trialkörning å så vidare.. skulle ju velat gått på derbyt på söndag men tråkigt nog så får jag stå över det.. har varken pengar eller tid känns d som.. jaja jag har iaf tagit en lång skön dusch och gjort mej i ordning så nu ska vi gå. ha en trevlig valborg!


Postat av: Anonym

åååh va fiin du är !!!pusss

2010-05-01 @ 01:11:27
Postat av: Tess

Tack va söt du är! =)

2010-05-01 @ 10:44:36

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se