Baka baka liten bulle..

gör jag nu! vilken jäkla miss alltså! jag som är så himla smart (i vanliga fall) :P tänkte att jag inte orkar baka nån jävla tårta eller kaka (för er som inte vet så ska jag baka till min kollega som vi ska fira i morgon) så jag tänkte åhh jag bakar bullar!! det är ju lätt.. ehh ja det känns ju lätt att säga när man aldrig gjort det förut! okej nån gång kanske men VÄÄÄLDIGT länge sen isf. det ska jäsas hit och jäsas dit.. finns lixom ingen hejd på jäsningen! jaja nog prat om mina bullar..

Har haft tvättstugan också.. som blev en miss den med! HAHAHA tvätta alla soffgrejer.. överdrag och så och när allt har torkat så är det vita fläckar här och var.. jätte roligt verkligen! antingen så är det nån nedrans snuskgubbe som har dragir en runk i torkskåpet eller så är det tvättmedlet som jag kanske överdoserat!! ingen ide att grubbla över det.. kommer inte att komma fram till ngt ändå!

I morgon ska vi köpa nya däck till båda bilarna... kan utan att överdriva säga att vi lägger ut över 5000 kr i månaden MINST på våra bilar! tänk va rik jag skulle vara om jag var billös!! jag skulle ju typ inte veta vad jag skulle göra med alla pengar! ;) gå på hockey kanske :D
4:e semin i morgon på globen.. för min del hemma framför tv:n...

Nu ska jag ÄNTLIGEN stoppa in bulljävlarna i ugnen! (måste man ha bullformar när man bakar bullar?! det har iaf inte jag.. för d glömde jag handla!) :P


Postat av: Malin

HAHAHAHAH jag gissar på en runk gubbe! ;)

2010-04-06 @ 21:07:22

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se