Är SÅ himla nöjd med mina bedrifter idag!! =)

å då menar jag inte på jobbet för idag kan jag erkänna att jag INTE var speciellt pedagogisk! usch har dåligt samvete. men det är fan tufft när man bara är två.. men men nya tag i morgon och då är det Kotte! =)
Det är kvällen jag är riktigt nöjd med! lagade god mat ( å de händer ju inte så där jätte ofta på vardagarna) :P städade badrummen och rensade skåpen.. damsög och damma, tvätta två maskiner, diskade upp och rensade min garderob!!!! PUST! skönaste va nog garderoben.. hatar att stå varje morgon och rota bland kläder man aldrig använder av olika själ och känna att man bara inte KAN handla mer eftersom man redan har så mkt.. men nu är det väldigt luftigt och jag kan på en gång konstatera att jag MÅSTE handla mer! ;) man sliter ju ut kläderna sjukt snabbt när man jobbar i dom.. faktiskt..
paul har också varit duktig.. han gjorde nya gängor på hjulbultarna och bytte till sommardäck!
Nu har jag packat i ordning trialgrejerna och kom på att jag skulle gått och handlat grill och korv i kväll.. men va fan man kan ju inte hinna med allt!! får svänga förbi någonstans i morgon på väg ut till Gladö...









Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se