Vad ska ja äta?

frukost dax.. men det är jag så trött på.. brukar äta en smörgås med skinka eller saltrulle på, apelsinjos, grapefrukt, youghurt och kaffe.. men nu är jag sugen på något varmt så det kanske blir en soppa med en rostmacka.. får se vad jag har i skafferiet.. Jag köpte två halsband på tardera i går kväll.. as billigt betalade 72 kr tillsammans för dom och frakt.. :) I kväll kommer en kille från Falun och hämtar trialen för 15.000 Han skulle bara få tag i en släpkärra.. vem är bäst ;) meeeee.

Här är halsbanden.. tyckte dom va fina.. :)

FJÄDER halsband *glam rock sleaze punk goth rockabilly Pinup

FISKBEN halsband glam rock sleaze punk goth rockabilly Pinup

Nu ringde min ringklocka så det är väl dax att börka göra sig i ordning! Hoppas att du får en bra dag på jobbet älskling! :)

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se