party party..

Nu sitter vi och dricker öl hemma hos Perre plutt.. vi har varit hos mats på 40 års fest.. det va roligt.. :)
Pålle har beställt pizza från ribby, han tyckte att vi skulle åka med pizza gubben tillbaka eftersom vi ska till det lokala vattenhålet sen.

På tävlingen gick det inte så himla bra! idioterna som lagt KM:et hade glömt att lägga mina två banor. eller vad man säger! så jag fick åka en svårare sektion och de va svårt.. vi fick se en del praktvurpor också!! Jag stog för en pappa för en och pålle så klart.. och så stefan..  ha ha ha. känner mig lite omtulad nu!½ ;)

Laddar upp bilder i morgon..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se