Sen kväll.

Jobbade till halv fem idag och när jag slutade åkte jag hem till mamma och pappa för att möta upp Leif och pappa, när jag kom dit satt min älsklings plutt Theo och åt korv och makaroner :) Fredrik och vicky va där såklart också :) jag tog en fika medans vi väntade på pappa.. När han kom så åkte vi till farmor och åt middag där. det va ju meningen att farfar skulle vara hemma också men han åkte in till sjukhuset i morse igen!! han hade kastat alla saker i sitt rum under sängen, klätt av sig och satt sig på sängkanten och huttrat stackarn! fy va det är läskigt när ens nära och kära mår dåligt!! Man kan inte göra ett skit och det är förjävligt!

Middagen va i allafall jätte trevlig, Pappa, farmor och Leif satt och pratade en massa minnen från när dom bodde i Fiskebäckskil :) (leif bor fortfarande kvar i barndomshuset) Vi fick oss en hel del skratt när dom berättade om alla hyss de hade haft för sig! Han va ingen ängel min pappa när han va ung!! ha ha, kanske därifrån jag ärvt det! ;)

NU ska jag snart gå och lägga mig.. Helgen närmar sig :D

Sov gott!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se