Jaha.. så var trialen pajj..

Denna dag har väl inte riktigt varit som jag hade tänkt mig!! Det började med i morse att eniros beskrivning var Väldigt fel! sen när vi med guidning av Jonas och en gammal tant hittade vi till slut rätt.
När det började delade vi in oss i två grupper.. nybörjare och dom som åkt ett tag.. jag hängde på dom som åkt ett tag och märkte rätt snabbt att det va ett misstag!! Dom skulle åka på värre klackar än vad pappa och paul kör så jag åkte till den andra gruppen efter en liten stund.. Där hade dom delat in i två grupper.. Dom riktigt dåliga och dom som var väldigt bra.. ha ha det fanns lixom inget mellanting till mig så jag körde på och så gick det som det gick! åt fanders!
Jag gav mig ut på ställen som jag ALDRIG skulle fått för mig att varken åka upp eller ner för annars.. Resultatet blev en sträkt nacke, kopplingsras och en avbruten bakskärm! Vi tejpade i hop bakskärmen men eftersom kopplingen va paj så var det bara att packa i hop och åka hem.
Tränarna var inte speciellt bra heller.. dom sa bara vart amn skulle åka och inte HUR man skulle bete sig så Paul fick hjälpa mig rätt mycke och det gick fan så mycket bättre.. man hade ju lika gärna kunnat åkt hemma..

Nu sitter vi hemma hos Kim och Maria.. dom är på bröllop och vi har duschat. Vi får väl se vad vi hittar på ikväll. vi kanske går ut och äter och dricker en öl.. sen är det ju fotboll i kväll också.. skulle va as mysigt att gå på en krog som visar matchen men jag tror att det är dåligt med det i denna håla ;)




PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se