Torsdag 7.00

har duschat och ätit frukost, nu är det dax för bloggen och kaffe :)
Föreläsningen jag gick på i går förmiddag hette "varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?!" och den va bra.. han sa mkt sjävklara saker men annat som man inte hade någon aning om också. I går kväll åt vi middag i Örby och pappa hjälpte till med crosstrainern, så nu kan man träna på den igen! det är dax i kväll.
I dag slutar jag halv fem och funderar på om jag ska åka till handen efter jobbet och shoppa lite.. har varit så trött här varje dag så jag vet inte om jag orkar, annars får jag ta det i morgon.

Ha en bra dag.. snart helg :D



Postat av: Anonym

Snäll pappa du har

2009-12-01 @ 22:02:51
Postat av: Tess

Ja eller hur! :D The best! ;)

2009-12-01 @ 22:11:20

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se