tjena hallå

idag va det segt att dra sig ur sängen! det va så varmt och skönt att jag hade kunnat lega där hela dagen. Gissa vad jag gjorde i går kväll mellan 20 och 22?? :D Jag kollade på Twilight.. ha ha säger ju att jag är beroende, Paul va as trött så att han gick och la sig klockan åtta så då va det fritt fram.

I dag ska jag på föreläsning på jobbet på förmiddagen, efter jobbet ska jag svänga förbi skräddarn och hämta pauls jeanse och gå in i en hemlig affär och kolla om dom har en viss julklapp där.. ;)
Sen bär det av till mamma och pappa i kväll. Middag och hjälp att laga crosstrainern ska vi få.

Nu ska jag dra till jobbet....

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se