skit film!

Är vad vi tittar på just nu hemma hos Ola och Sussi.. paul och sussi tyckte att den verka bra och sa att det va någon action film. my ass!! det är en kille som springer runt i skogen och dödar vildar som haltar fram.. han pratar va 10 minut och det är en riktig B rulle.. palla inte kasta bort en och en halvtimme på skit så jag passa på att blogga lite i stället. :)

Innan vi åkte till maxi så åkte vi förbi Olas mamma i jordbro för att hämta en kakform.. vi blev bjudna på ostkaka med sylt och grädde och kaffe.. de va jätte trevligt.
Sen på maxi träffade jag mina favvosar!! Mange, pilla och danne! Miss you. Blev bjuden på ljusparty hemma hos Pilla den 27 november.. har precis besällt ljus från party light av en kollega men känner jag Pilla rätt så blir det gott vin och sällskap också! de är ju aldrig fel.

Ola och sussi bjöd på mat och det va grymt!! dom gjorde restaurangfile som vi fyllde med basilika, timjan, soltorkade tomater och vit mögelost.. till det åt vi rostad sötpotatis, rödskalig potatis, palsternacka och lök med rödvinsås och tzatsiki!! och så en mumsig sallad så klart! nu hör väl hur gott det låter :)





den ser lite snuskig ut nu.. ha ha





Lilla Max.. har blivit jätte stor. :)



Vi hyrde två komedier också så man får hoppas att det är någonting att se..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se