ohh..

helt färdig är jag nu!! och paul har ju fått för sig att han ska lära sig att spela gitarr!! och det är ju trevligt kan man tycka men han tror ju att han ska kunna lära sig allt på en gång och så funkar det ju inte riktigt.. kommer inte i håg hur många kvällar jag satt innan jag fick in accordet C.. ja ja han klinkar på..
Jag slutade halv fem och då åkte jag och hämtade paul på jobbet vid fem. Han åkte med Perre i morse men han hade ont i ryggen och åkte hem tidigare så jag fick offra mig ;) När vi kom hem gick vi direkt på en promenad så att vi skulle ha den avklarad.. och de va skönt men väldigt kallt om benen! Ska ta på mig långkalsonger nästa gång..

Jobbet sög idag.. bytte 598 bajsblöjor kändes det som!! så fort jag va klar med den ena ungen kom nästa "teeeess, jag har bajsat"!!!! ahhhhh kan dom inte skita när jag har rast! ha ha ha

I morgon ska jag gå tidigare från jobbet så att jag kan hämta Theo på dagis kl 16.15.. frdrik och paul ska lämna bilarna på verkstan halv fem så att han skulle kolla vad felet är.. (på Fredriks) Vår bil ska han bara provtrycka igen för att se om kylarsystemet är tätt.. Det jobbiga är att jag ska åka jumpyn.. jag trivs i min volvo och har inte alls lust att åka det där shabraket där det inte finns någon backspegel! känns som om jag ska krocka med allt och alla när jag är ute på vägen med den där! ;) ha ha ha håll er undan säger jag bara!

i kväll blir det slapp och my favorite show greys anatomy.. :D

Pöss



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se