kaffe hos My :)

Nu har jag precis kommit hem från My där jag va och drack kaffe och snackade skit :) de va as trevligt! När vi båda är på humör kan vi sitta och snacka i timmar.. På vägen hem handlade jag lite frukt och yoghurt och nu ska vi snart gå och lägga oss.. känns knäppt att lägga sig kl nio men så trött som jag är på mornarna orkar jag inte en dag till! och i morgon jobbar jag länge också.

Mamma och pappa va förbi med mitt keybord ställ.. så nu slipper det ligga på golvet.. mamma tipsade om kurser som jag inte hade någon aning om att vi hade här i haninge, så jag ska boka in mig till våren.. kan inte bestämma mig nu om jag ska gå på gitarr kurs eller piano hmmm svårt :S gitarr är ju roligare på så sätt att man kan ta med sig den överallt utan problem och det låter ju tok vackert.. men å andra sidan är det as svårt och man får väldigt ont i fingrarna..
Min as stora keybord släpar man ju inte runt på men det är så himla läckert när man verkligen kan spela.. sen när man har lärt sig noterna igen kan man ju skriva egna sånger också.. :) blir lika förbannad på mig själv varje gång när jag tänker på att jag slutade fast jag va så bra.. ja ja man ska inte älta. vi får se vad jag väljer.. just nu lutar det mest åt gitarr hållet.

Se you..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se