Härlig kväll..

Nu har vi kommit hem från Örby.. Mamma bjöd på köttfärslimpa, kokt potatis, rotgrönsaker i ugn, vitkålssallad och mumsig sås.. efter det ät vi fruktsallad och kaffe :) Inte helt tokigt..
Jag och Paul spelade kalaha en stund också.. det där brädspelet med en massa små pluppar som man ska flytta fram och tillbaka. det tog ett tag innan vi var överens om reglerna men sen flöt det på och jag vann gång på gång ;) Jag tror att det är därför Paul aldrig vill spela spel med mig!! jag är en usel förlorare och en skadeglad vinnare!! ha ha har fått det från pappa som fått det från farmor. stackars våra barn.. ;)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se