halloj..

Filmen New moon va grym!! jag blir helt fast i sånna filmer och det kändes väldigt tungt i bröstet efteråt.. det är konstigt hur vissa filmer verkligen sätter sig i hjärnan när man sett den. jag skulle kunna låsa in mig i en vecka och bara kolla på dom om och om igen.. får se om man någonsin får tid med det!

Idag har det varit en trevlig och ganska deprimerande dag. Vi åt frukost hos mamma och pappa kl 9 i morse och sen åkte vi till solna för att hämta farmor och sean i väg till hemmet där farfar bor nu. han hade gått ner sig väldigt sen jag så han sist och han hör och ser jätte dåligt! vi fick i honom ananas och en bulle och lagom efter det så kom dom in med lunch till honom. Nu har jag tränat och duschat och om en stund ska vi åka till Gittan och Tord på middag :)

Ska njuta av kvällen nu.. har ingen lust att tänka på att det är måndag i morgon!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se