BEROENDE!!

Twilight gör mig sjukt beroende!! Jag bestämde att jag skulle kolla på den nu i kväll och Paul knorrade som fan men det skiter jag i.. Måste bara se den.. :) han somnade ändå efter en stund.. Nu dricker jag kaffe och kollar på biggest loser. och jag vill se den igen... :S ahhh önskar nästan att jag aldrig sett den.
Är sjukt socker sugen så jag ska trycka i mig lite russin i stället för chokladen paul trycker i sig just nu ;)

PoK



Whats up baby?! ;)


Postat av: issa

Han är helt underbar!! trist att det bara är film!

2009-11-23 @ 20:50:12
Postat av: Anonym

Ja eller hur.. Ett jäkla tonnårs svärmeri ;) alldeles för sent! ha ha ha

2009-11-23 @ 20:55:37

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se