Vilken parklek...

Ha ha vilken finne kärring de va på humlegårdens parklek! Jessica såg helt vettskrämd ut när finnen började hålla låda! ;D



Så här lättad var hon efter :P

Nu har vi precis kommit hem från badmintonen.. det var riktigt segt idag men det blir väl så ibland...
Efter humlegården idag åkte jag hem till mamma och pappa för att lämna busskortet.. jag blev kvar där tills perre och paul kom och hämtade mig kl 4. jag hade fått nog av att åka kollektivt för en dag! det är så jävla mycket skumt folk på tågen när jag åker. Häromdan satt jag bredvid en pundare som var helt galen! först skulle han göra kullerbyttor på sätet och efter 10 minuter satt hon på golvet och sov! vilken kille...

I morgon kommer Rasmus över på lite grillning.. får se om man tar en öl kanske ;)
Nu ska jag hoppa in i duchen...

Ha en trevlig måndags kväll allihopa..


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se