Trött...

sovit sex timmar... jag har så väldans svårt att somna om när jag vaknar.. Pålle va uppe och kissa sen va det kört...
vi fick en låååång promenad hem från Perre igår.. det kändes som en evighet.. tror att det tog nästan en timme!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.. Paul ska nog mecka bil. jag skulle behöva ta en tur och kasta lite skräp och panta lite burkar! hela köket är fullt med skräp.. Grannen bad oss att kapa syrenbusken på baksidan också.. den växer åt alla möjliga håll.

I morgon är det tävling! : ) då hoppas vi på lite solsken!

Nu ska vi äta lite frukost! jag tror att det blir köttbullar med mos :D det är ju trots allt lunchdax!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se