Söndag igen...

Vilken helg!! Fredagen blev det grillning och Monopol :) Jag vet inte hur många timmar vi spelade men grabbarna åkte ut rätt snabbt, sedan kämpade jag och My på om första platsen.. vi gav upp när killarna satte på Repmånad så kvällen slutade i skratt!

Tävlingen gick faktiskt bättre än förväntat måste jag säga! Paul vann över Perre med 1 poäng så det var nagelbitande igenom hela sektionerna.. Jag kom tvåa av fyra så det måste jag ju vara nöjd med.. Regnet underlättade ju inte när jag kom flygande över stockar och stenar! Ha ha jag ska fotografera nästa gång vi är ute och kör så kanske Perre bjuder på "en flygande stjöstjärna".
Efter en lång och härlig skogsdag så vart det grillning och en massa öl! kvällen slutade med att jag fick bända upp toadörren där "hmm" satt och sov!


I dag har det varit en ganska tung dag! Vi har hjälpt en vän att flytta ifrån en annan vän.... as jobbigt.. men men ibland så funkar det helt enkelt inte...

I morgon ska jag ut med klassen och orgentera!!! HA HA jag ska springa runt med en kompass och karta... vilken grej.. sedan är det badminton på kvällen.. vilken motionsdag!

Ha en super trevlig söndag kväll!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se