SOL!

Vilket underbart väder!! Va i skolan på förmiddagen sen kom Paul och Perre som slutade tidigare och hämtade mig! Jag gjorde rent altanen från allt pollen och skräp, planterade lite blommor och la mig och sola! Nu ligger Paul på soffan och sover så jag ska väl laga i ordning lite lunch till oss... : )
I kväll kommer Jessica och Micke över och grillar och tar några öl.. så får vi se om det är någon som vill komma över och ta en öl med oss senare :D

Bara en vecka kvar i skolan och det känns så skönt! sedan är det bara att räkna ner veckorna till semestern! sju veckor kvar nu...

Laddar upp lite bilder i morgon från grill kvällen!!

Chao!




Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se