Regn regn regn!

Trist! jag gick faktiskt och köpte ett par jätte snygga gummistövlar förra året när jag skulle ge mig ut i förskolan.. men dum som man är ibland så TESTAR man inte dem utan köper i stlr 38... jaha och så kommer den kalla regninga höstdagen då jag ska glida ner med fötterna i stövlarna och traska iväg! för SMÅ.. som jag alltid brukar säga! "är huvudet dumt så får kroppen lida"! efteråt när jag berättar detta för min familj och vänner så säger verkligen ALLA "men du måste ju alltid köpa minst en stlr större i gummistövlar! så att du får plats med raggsockor" ja ja, jag har dragit lärdom av detta misstag nu och ska verkligen skärpa mig nästa gång jag ska köpa gummistövlar!

I dag ska vi ha skapande i skolan.. tror att Frida pratade om att göra drakar.. ha ha va roligt. min kommer att flyga högst tjejer :P
Nu är det kaffedax! :D








Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se