Nu är jag redo för helgen!

Nu har jag tränat, tvättat, diskat upp och tom hunnit sola lite! :)
Får se vad som händer i kväll.. Linda var nog sugen på en promenad så vi får se..
I morgon ska jag i allafall på trial tävling!! yeaa... ska bli spännande att se om jag kör ensam i i McN eller om jag får lite motstånd!
Grabbarna ska i allafall köra McC (Paul, Perre och pappa) så det blir en ordentlig tävling!
Jag får berätta för er hur många vurpor jag lyckades med i morgon! ;)

På lördag kommer Min älskade my och Steven över på grillning och ÖL! vi får se om vi våldgästar någon sjuk hemma fest efter.. beror ju på hur alkoholtålig man är efter en tung dag!

nu ska jag laga lite lunch så att jag inte svälter!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se