Grillning och film...

I dag i skolan har vi haft skapande och tillverkat drakar! det va jätte roligt! jag gjorde tre stycken och fram på eftermiddagen gick vi ner till Rudan och provflög! nästa gång jag passar Theo ska vi fasen gå och flyga drake.. man glömmer hur roligt det är att springa runt med en!

 

Här är två av mina urtjusiga ;D drakar!
Den till vänster är en stor gris! ha ha







I kväll kom Rasmus och Mysan över! vi grillade kyckling och satt ute lagom till kvällssolen tittade fram! :)
efter tittade vi på filmen "allt flyter". har sett den förut men den va lika bra idag igen.. Nu ska jag göra en matlåda till pålle skrolle!

Ha en trevlig kväll! :D


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se