God morgon!

Måndag morgon! men en väldigt kort vecka.. Idag ska jag, Frida och Jessica till humlegården och studera parklek. I morgon har vi skapande i skolan och på onsdag har vi en föreläsning om asberger syndrom sen är det lång helg! Jippi!

Pappa ringde mig sent i går kväll!! jag lånade mammas sl kort i torsdags och GLÖMDE lämna tillbaka det i helgen! fast jag har träffat både mamma och pappa två dagar i rad så har min hjärna förträngt det.. precis som vanligt.. så nu måste jag åka dit idag med bilen som rasar ihop när som helst! ja ja det man inte har i huvudet får man ha i kroppen :P

Hörs sen.. :D


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se