FREDAG! Hell Yea!

Alltid lika skönt när veckans sista vardag är kommen! :) Solen skiner och jag går en kort dag i skolan...
Tänkte få tag i min mor och se om vi ska till husvagnen ikväll kanske och grilla lite!

I morgon glider vi över till Frida och Mats på grillning och öl.. när dem beger sig till arlanda så drar vi till My och Steven! Nu ska du få revanch från förra helgen mysan! ;)

Jag var så himla slöstartad igår! telefonen ringde 07.47 och Frida undrade va jag höll på med?! Jag SOV! :) Jag bad tjejerna vänta på mig och jag sprang runt i huset som en galning och letade kläder och packade maten... sminket och hårborsten kastade jag ner i väskan.. sedan är det alltid lika spännande att måla på mascara i bilen! Frida skrattade bara och letade efter gropar att köra i! HA HA HA

I morgon ska jag och Linda strosa runt och köra stan osäker! vi ska käka lunch och Linda ska handla lite kläder.. jag ska ta en tripp till punk shop och handla lite piercingar..


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se