oj.. jag är så trööött

Jag ve inte riktigt hur många gånger jag har gäspat på jobbet den här kvällen men det är väldigt många i allafall.. Danne som jobbade på köttet garvade åt mig varje gång och han skrattade en del så det måste ju säga något.. Usch ja.. Jag hade ju kunnat sovit länge i morse om jag bara inte hade varit  så dum och missförstått chefen.. ja ja det vart lite tokigt kan man säga.. I morgon jobbar jag 11-20. ännu ett kvällspass. om man kunde dö av att hata att jobba kväll så hade jag varit stendöd nu! garanterat!

Funderar på att gå och lägga mig.. Paul ligger och snusar på kudden där uppe och det låter onekligen skönt. kanske ska titta på tv en stund till bara..

God natt och PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se