home sweet home..

Idag har det varit ganska lugnt.. mötte Fredrik och Theo kl 8 i morse och så åkte vi till Rasmus. Jag och fredrik tog en kopp kaffe medans Paul och Rasmus åkte till Bauhaus för att handla det sista.. Efter kaffet drog jag och Theo till Ingarö, husvagnen och fick lite frukost och kaffe! :) theo lekte lite innan vi åkte till Coop för att handla lunch.. det blev bröd, kyckling, mammas pumpa röra med fetaostsås.. Jätte gott. Theo körde runt i butiken som en dåre ;)



Efter lunchen sov Theo middag medans jag och pappa löste sudokko. han lärde mig en ny teknik på dom svåra! :)
När killarna började bli klara så åkte vi hemmåt och mötte upp dom på parkeringen. och nu är vi hemma! Pålle va helt slut stackarn så han stoppade i sig lite lasagne och la sig i badet.. jag städade upp lite och ringde My.. dem ska bjuda oss på middag ikväll! :) ska bli så skönt att slippa laga mat, vi ska nog spela lite spel också! :D

I morgon är det fullt upp igen! fast vi ska inte ställa någon veckarklocka iallafall! Jag har skrivit ihop packlistan till Åland nu.. ha ha det känns som att man ska vara borta en månad! mycket prylar blir det! tur att vi ska ta två bilar.

Smell you later!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se