fläskarkväll!

ja precis! ostbågar, glass och kaffe! det är det man behöver när man kommer hem från jobbet alldeles less och utmattad! :P Paul hade lagat jätte god mat.. potatismos, kassler med ost och lök med bea.. Sedan har vi satt in 500 bilder i album som jag har framkallat. jag ska nog inte vänta så länge innan jag framkallar nästa gång.. Ja nu sitter vi och tittar på någon baseboll film på trean. den är rolig, :)

I morgon jobbar jag 6-15 sen måste jag ta biltema eftersom jag inte orkade det idag.. sen ska vi nog hitta på något med Jessica och Micke innan dom drar till Tyskland. Jag är ledig på torsdag men Paul måste ha bilen så jag får se om jag är hemma eller om jag tar mig någonstans den jobbiga vägen.. skulle vara trevligt att komma ut i solen. om det är någon.

Nu ska jag ducha och sova..

Puss på er.. ;)


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se