vinter!

Nu känner jag mig ganska sliten och bakfull! det blev ganska sent i går och jag drack en del lättöl.. Det tog ganska långt tid att komma hem eftersom jag hade chefen och 3 jobbarkompisar som jag släppte av. Men det var SUPER trevligt :D Jätte mysigt värdshus där alla anställda hade 1700-tals kläder och en as skön trubadur!

Tog en dusch när jag vaknade så jag måste fixa håret snart.. det är skönt att slippa på mornarna annars..

Nu kan man snacka vinter ute! det är helt underbart (om man bortser från att skrapa bilen och så) Det va ljust i natt när jag kom hem och det va länge sen. Lucia fest på jobbet idag! först kl 9 ska "fröknarna" uppträda för alla barnen med luciatåg och spex! det ska bli riktigt roligt eftersom jag inte är med! ha ha någon var ju tvungen att ta hand om barnen ;) Sen klockan 15.30 kommer föräldrarna och då är det barnens tur att sjunga, efter det blir det kaffe och fika. Sen ska det bli SÅ skönt att komma hem och lägga sig på soffan!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se