vilken dag..

I morse försov jag mig väldigt länge.. kom till jobbet en timme och 10 minuter för sent helt sönderstressad!! Mitt godmorgon jag måste vakna och bli en trevlig människa kaffe försvann in i tomma intet.. men Robert min trogna och lojala arbetskamrat kände stress vibbarna och sa åt mig att gå och dricka kaffe och käka frukost! :) det är inte illa.
Sen på vägen hem pajja bilen och jag frös rätt friskt! efter ett par telefonsamtal kom paul och börja skruva och efter en stund så kom pappa och hjälpte till att bogsera hem bilen till örby.. vad fan skulle man göra utan mobilen?? usch!! jag vill inte ens veta ;) ha ha ha
Kom hem vid åtta tiden och åt youghurt till middag.. lär man ju inte stå sig på hela natten.. får väl smyga upp och göra en macka i natt :P

ha ha.. sitter och tjötar på msn.. tar evighet att skriva ett blogginlägg.. ;)

Ha en skön kväll!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se