tjolahopp snyggingar!

Nu har vi varit på pizzabuffe.. så jäkla mätt! tror att vi åt för 20 personer.. ha ha orkade bara en öl :)
När vi kom hem kom guran fram och vi hade lite allsång.. :P speciellt Theo som ville höra Emil 20 gånger. ha ha
Nu kommer Fredrik och serverar kaffe! Han kan han! :D som en riktig husmor! I morgon ska jag och fredrik på upptäcksfärd i backarna! Det är bara vi som vill åka svårt så vi lämnar dom andra i barnbacken :P Sen på kvällen blir det kvällsåk så man får väl vila upp sig på eftermiddagen.
Åkte bräda nu på eftermiddagen.. märkte att spänningen glappa gärnet när jag började åka så jag fick spänna högerbenet som f-n innan jag kom ner och kunde skruva åt den, sen gick det helt okej! gav mig inte på några hopp men d va roligt! :)



Vicky och My på afterskin :)



Vyn från släpliften

'
 My



Brasan :)

Hörs i morgon!

PoK


Postat av: Anonym

Härliga bilder!!

2009-12-29 @ 21:34:33

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se