Nu ska jag sova..

nu är jag helt färdig! känns som om jag haft ett 3 timmars träningspass.. om det ändå vore så väl :P Näe bakis och sliten va väl ordet.. Fikade hemma hos farmor efter lunch och sen i väg till mamma och pappa en sväng.. efter det va vi uppe hos peter och linda. I kväll har vi kollat på nya wallander. den va bättre än de sista jag sett faktiskt, hände lite mer. Jag la mig i sängen och kollade på twilight medans paul spelade tv spel och nu måste jag sova om jag ska orka upp till jobbet i morgon. jobbar halv åtta till halv fem.. har samtal med förälder kl 16 som jag måste förbereda mig för men det finns nog tid till det i morgon förmiddag..

Sov så gott! och dröm sött ;)

PoK


Postat av: Anonym

blev de nå sööta drömmar??de hade nog jag!!=)

2009-12-21 @ 14:26:35
Postat av: Tess

Alltid! ;)

2009-12-21 @ 22:43:56
Postat av: Anonym

va bra=)

2009-12-21 @ 23:04:26

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se