Luciafirande.

Det har vi haft på jobbet idag :) Det va kanon mysigt! Först "fröknarna" kl 9 och sen barnen kl 15.30 och emellan det var det lek och pyssel. det tråkiga med så här mycket snö är att det tar evigheter att komma hem! hade varit lättare om det va mototrväg i stället för 50, 70. tror att det tog 15 minuter extra idag.. Paul hade slängt i hop en kycklingsallad när jag kom hem, det va länge sen så det var super gott! Jag fick en jätte fin ask med praliner av ett barns föräldrar idag :D Så himla gulligt! så nu dricker vi kaffe och mumsar pralin.

sing in lucia day yaay the ...

I morgon smiter jag en timme tidigare för att gå till läkarn och sen möter paul upp mig så tar vi influens sprutan på eftermiddagen. har varit väldigt tveksam till om jag ska ta den eller inte men efter jag resonerat så kom jag fram till att jag skulle bli AS förbannad på mig själv om jag åker på influensan och inte tagit sprutan, så nu är det dax. och dessutom är den ju gratis :P

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se