Äntligen städat..

Finns det något tråkigare??! bolaget är klart också.. blev en hel del, hoppas att det räcker :P det har en förmåga att försvinna snabbt när man är uppe i fjällen.. man småsuper hela dagarna, afterski, framför tv:n, i bastun.. ja överallt helt enkelt. :)
Nu har jag betalat räkningarna.. helt galet va mkt pengar som försinner, över 20 000 i räkningar! tur att bilen inte kostade att laga.
Vi skulle tydligen ha fikat här i eftermiddag.. Ola, sussie, Max, peter, Linda och Viktor kommer väl vid fyra tiden.

ska börja packa lite smått.. Paul är så JÄVLA grining just nu... ahhhh blir galen


Postat av: Anonym

Ha ha! Det är rätt Tess.. känenr jag dig rätt så lär du får åka till bolaget där uppe! ;)

2009-12-23 @ 14:14:47
Postat av: Tess

ha ha.. känner mig bra märker jag :)

2009-12-23 @ 14:17:40

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se