...

Hej kära läsare.. fan.. idag har jag en riktigt skum dag när allt känns väldigt grått och deprimerat.. fattar inte riktigt varför eftersom jag har alla orsaker i världen att vara nöjd och glad för.. Framförallt så är det ju fredag och jag är ledig! vad kan vara mer glädje skapande än det??! 
Efter jobbet svängde jag in på Maxi för att handla lite grejer.. träffa alla gamla arbetskarater och kände bara att jag inte tycker om att handla där.. har aldrig gjort det egentligen.. Jag ska hålla mig till din mat här i VH.. ;)
När paul och Perre slutar ska vi svänga förbi Perres föräldrar med en korg med mums i! :) vi fick ju inte betala för all god mat vi åt uppe i Dalarna så dom får lite vin, ost och kex i stället..  tur att jag handlade idag annars hade jag väl ätit upp det redan :O..
Sen blir det middag hemma hos mamma och pappa :) det ska bli kul att träffa dom. det va jätte länge sen känns det som fast i Söndags trialade vi ju med pappa hela dagen.
Något som ska bli jävligt skoj är i allfall uppsala i morgon! jag har längtat efter att dricka mig sådär lagom full, när allt lixom känns kul och avslappnande.. ha ha låter som en alkis..
Näe nu ska jag spela gitarr.. va as länge sen!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se